Dröm

Åh jag har dröm en konstig dröm i natt, det var att sebbe inte ville vara tillsammans med mig nå mera och han var jätte kall och man kunde inte prata med honom, men då när jag berättade att jag var med barn då drog han in mig på rummet och stog där som ett "?" och sa : men jag vill bara vara tillsammans med dig på kvällarna för det är då jag är kär i dig, aldrig annars! HAHA fyfan jag vaknade typ och var panikslagen och märkte att det var en dröm fan vad skönt det var, och då krypte jag i hop hos han! så vi har lagat och mysit sen 06.06 till 20 i 7 ;)

nu sitter jag och lyssnar på julmusik! och ska skapa mig lite julkänsla innan jag går till skolan för att göra nationella, sen kommer Gunilla och hämtar mig, Evelina och Anton, så ska klassen äta på kina sen blire att bowla skojskoj! :) sen ska jag hem till nyborg och vara på nyborg i 1an jag och bea för att vi ska hämta nå pyssel och se hur dom förbereder sig in för julen ! ;) det ska bli kul =)

Nu ska jag fixa mig lite och snoka runt så jag kan gå på ett tag!!

PussPuss.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0