God jul! :)

Sitter hos mommo och moffa väntar på att åka till sebastian och vara med han, har varit här och ätit julmat. i går fick jag en massa fina saker tack! av sebastian fick jag christina aguilera parfymen den luktar så jävla gott !! ;D


har suttit och sminkat mig och hållt på att fula mig med mommos smink så jag har testat blått ögonskugga hahha, snyggt myt! :)

har varit hos min kusin Michelle och snott lite kläder av henne haha, blev lite förvånad att jag fick på mig hennes kläder men det var en kul överraskning! eller vågade inte testa byxor för då skulle de ha spruckigt men tröjor! ;) haha! ;)


jaja, men nu ska jag gå och vara social!

puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0