Tisdag!

Hejsan, skaffar tillbaka bloggen, var så tråkigt att inte ha någon, fast jag inte skriver så mycket men ändå veta att jag kan ta och skriva ner lite :)


Idag har jag haft nationella i engelska, tror att de ska gå ganska bra! I morgon har jag nationella i matte, kommer då inte att gå bra! men va fan om jag inte klarar det så har jag ju matte nästa år med! men jag vill klara det i år.. i morgon efter nationella ska jag på kina med klassen sen så blir det att bowla från 12-13, kul! sen så ska väl jag och bea fara till min praktikplats, för jag tror då att alla skulle tillbaka och samla massa saker! ;)


Idag ska jag väl inte göra så mycket måste till min lägenhet och packa ner ännu mer saker och sen kolla fall jag hittar mitt gymband! haha , jag är ju så jävla smart att jag börjar att dra ut allt från fickorna och sen börjar jag städa!! nää jag är inte så smart jag vet !

Nää nu ska jag nog fixa till här lite på bloggen;) börjar ju kl 13.30 ! :/

Sen hem och mysa med Älsklingen, eller när han slutar och jag slutat leta ! :)

PussPuss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0