Blond

ja, nu har jag blivit blond och haha ja jag vill ju färga tillbaka till brunt men jag ska fan vara blond i sommar :)

ja snacka om att jag har tur alltså, ja jag skulle vara med eelin idag skojjsigt, mm var på akuten i går i ca 3-4 h mm och i tisdags var jag med där och då hade jag urinvägsinflamation och så slog han lite på ryggen och så fick jag skit ont men sa att jag brukar ha ont dära ofta, för att delvis orkade jag inte sitta dära länge men jag brukar faktist ha ont i ryggen ofta.. och då sa han att de kanske var ngt med njurarna jag som nääj nu säger jag att jag brukar ha ont.. men då igår var jag dit för hade skit ont, ja jag hade en början till inflamation i njuren, kuuul! me´n det blir nog bra ska vi se..


alltså snacka om att allt går så jävla bra för mig, alltid är det någonting som går fel och det hör ju inte till ovanligheterna om man säger så!

JAja, men nu tycker jag att eelin ska komma så jag får komma hem och duscha och sen se när HON börjar dricka, men jag har kul fast jag är nykter!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0