Nyborg

Har sovit i. byn i natt.. vaknar av ett jävla liv och jag hade somnat ca 03.30.. gissa om jag vart less?! ohja. men men

har tränat varje dag sen Bubben for eller typ 2 dagar har jag inte det men, har varit och promenixat fett sköt, idag ska jag gå från grytnäs men Zigge, så han får sig en lång promenad.. hehe jag är en hurtig knutt.. men mycket det finns att göra då när sebbe är bort.
fan alla är typ less på att höra när jag pratar för det är då fan bara om Sebastian! men är man kär och saknar han så gör man ;) sånt är livet, men nu är det inte länge kvar.. 3dagar fatta hur snabbt det ändå har gått men ändå har det gått så jäkla sakta.'
jaja, nu har jag inte så mycket mer att skriva!
HAHA, JAG LYSSNAR PÅ TEDDYBJÖRNEN FREDRIKSSON ;)
Jag älskar & Saknar dig Sebastian! <3



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0