Sebastian.

ja sebastian är verkligen världens  bästa kille. saknar han som fan, har redan börjat räkna ner 10 dagar var, snart kommer han hem och pussar på mig åhh jag längtar så jag håller på att sprick, har på mig hans tröja och i morgon ska jag till han och städa och spruta lite parfym så jag känner hans lukt med,
for hem till mamma idag för att jag ska ta med Zigge till lägenheten i morgon med så då kommer jag ut och går med, vi ska gå från grytnäs för mamma börjar halv 8på morgonen så då blire en lång morgon promenix ;D skönt..
somnade om när eelin for hem så då sov jag till 17.30-18.00 fy så skönt håller på att somna nu med!
Älskar dig gubben <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0