Zigge

Ja, iatt har jag sovit hemma hos mamma, körde hem i mörkret det var skoj men läskigt, körde til Jb och släppte av mamma och sen så tog jag Zigge och min lillebror med mig och tog en prommenad till näsbyn, tog ca 1 timma och gå, skönt faktist. nu sitter jag hos Zandra & Robert, Sarah har kommit upp idag vi var ust och hämtade henne på busstationen, guud så länge sen det var sist. Kl 6 så kommer en annan Sara och hälsar på, ska möta henne på bussen sen så går vi hem till mig på Näsbyn, tog med hunden för att jag ska komma ut och gå, för ingen annan går ju inte med mig ; (


jaja nu låter zigge tror att han är kissnödig ska gå en sväng :)

9dagar kvar sen kommer baby hem ;) <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0