Dag 1

Mitt namn är Zari Koutuaniemi, fast jag har hetat Andersson men jag bytte till mammas efternamn. Jag är 18 år gammal och bor i kalix i en egen lägenhet och det är en 1a, som är i näsbyn.
Jag går barn och fritids programmet 3året, och jag trivs med det. Jag har många tankar om vad jag vill bli men nu har jag kommit på att Brandman, Ambulansförare eller polis skulle vara kul/intressant att jobba med.



Som person är jag nog den som tar ganska mycket plats ibland kanske inte alltid men, jag är en snäll person som går min egna väg här livet eller så gott som de går, positiv i vissa lägen men jag kan också vara en riktig jävla surfitta med, jag har starka åsikter om vissa saker. Jag älskar att stå framför och bakom kameran jag tycker också om att sminka fixa hår och sånt, sen ÄLSKAR jag kampsport, ångrar mig nästan varje dag att jag slutade med jujutzin som jag hade hållt på med i ca 6-7 år, men har testat men var inte lika kul när jag missat så mycket. skulle faktist kunna tänka mig att börja boxas. Jag är jäkligt svamlig med, skiter i fall jag gör bort mig och jag älskar att kunna hoppa runt och fula sig.



Mina intressen är väl mer eller mindre tagna i de övre, men jag kan väl skriva de hära med, Sminka & fixa hår, snowboard, kampsport vara med kompisar och bara vara. vissa tycker inte att de är några intressen de som jag har men de skiter jag i.



Jag älskar vissa serier med, typ oth,sex and the city, OC och massa andra!
Jag älskar djur, eller vissa, endel är jätte äckliga, men nu för något år sen har jag börjat tycka om hästar så ibland brukar jag rida med min kusin och de är så kul!
Ja de var väl lite om mig!




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0