Dag 2

Min stora kärlek, vad ska man skriva?
Egentligen har jag väll varit kär på riktigt 3 gånger, så ni får höra alla tre!
min första riktiga kärlek var när jag var 13 skulle fylla 14, och jag var med Linus Hellstadius som var 16 och som bor i herrljunga och vi var tillsammans kanske 9månader eller någonting sånt, vi hade nästan alltid kul, vi gjorde saker tillsammans, men det var någonting som fattade eller vi kanske bara växte ifrån varandra så fint som det heter.  men iallafall så höll inte, nu har han barn och hela köret och de låter helt bra att de gick bra för han! Vi är med kompisa, men har inte så mycket kontakt!
Sen var det nog Jens Nilsson, som bor i kalix, vi velade som fram och tillbaka några år, men kär var jag de kan jag inte ljuga om. annars hade jag nog inte varit där så länge, men vi hade med kul vi gjorde måga roliga saker men gråtit har jag fått göra.. Alla roliga sommrar vi har haft de kan man inte bara glömma! Och vi är vänner nu..
och den tredje är Sebastian söderfjäll, han var jag med i 1år och en månad om man ska vara helt petig! Men de lyckades ju inte heller hålla eftersom att folk har lite att snacka om, joo dom snacka om saker jag "gjort" för att dom har hört de men va fan jag hade inte ens gjort hälften av sakerna ju.. jaja, men vi hade det både bra och dåliga dagar de har väl alla? Men jag älskade han så högt att jag hade kunnat göra vad som helst för han.. han förändrade mig till ett bra, jag har fått lära mig mycket idet förhållandet.. men hoppades på att vi iaf kunde vara vänner men tydligen inte jag fattar att de är svårt i början, menmen.. Han har ett stort hjärta och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, och hoppas  på att allt löser sig. Det svåraste var nog när jag fick veta att han sökt in till olika ställen för att komma in på en skola för någonting speciellt kommer inte ihåg vad de heter men, de var tungt när jag fick veta att han skulle flytta till Motala, jag försökte hålla inne de och vara glad för hans skull men det kom många tårar, både när jag fick veta de och när han hade dragit.. han fråga mig faktist många gånger varför jag spelar så "tuff" att jag inte vågade vissa att jag var ledsen över de, ärligt jag vet inte varför det skulle ju ändå inte gjort någon förändring för han hade ju ändå tackat ja! men jag sa åt han när jag låg och grina då kom det "Jag vill inte att du flyttar ifrån mig"
Jagvet inte fall de var så här man skulle skriva men de var så jag skrev, de blir säkert bra!
hoppas ni orkade läsa allt jag har skrivit!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0