Dag 3

Detta handlar om mina föräldrar, vad ska man egentligen berätta om dom?

Min mamma är 38 år och min pappa är 41, dom har varit skilda nu i 11 år, när jag var liten och dom bodde i hop så bodde vi i herrljunga tills jag var 4 kanske sen flyttade vi upp till kalix och gick hära tills jag gick i ettan och det var då dom skilde sig.
Min mamma ställder alltid upp hon gör allt för mig, hon har skrikit i skolan för att vissa lärare fattar noll, och hon finns alltid där, man kan prata med henne om allt,hon är NÄSTAN alltid glad, men när hon väl är arg vill man inte stöta på henne om man säger så! Sen så har hon alltid hållt koll på vad vi gör, vem vi umgås med och såvidare ochsåvidare, är det någonting så kan man prata med mamma. hon ställer för allt även om hon inte ens skulle kunna så försöker hon allt. ibland kan man undra hur gammal hon är för hon är då inte som alla andra, hon skämtar alltid och har bra humor. Min mamma är bäst!
Min Pappa, Ja jag bodde hos han när jag gick i sjuan till början av åttan, när jag bodde där så fanns han alltid han var mycket mån om att jag skulle klara skolan och så, och han bryr sig väldigt mycket om oss alla.
Vi har inte så mycket kontakt längre och de är ganska synd, men vi pratar iallfall då och då, han kan jag med prata med om nästan allt, kanske inte precis allt men de jag känner för att berätta de kan jag berätta för jag vet att de stanna, han är den som kan hålla hemlisar och säger inte åt någon.
Pappa undrar man väl alltid hur gammal han är för han kan vara ganska knäpp!
Min pappa är med bäst!
Och jag kanske ska ta upp det med, Mamma och pappa har alla barn med varandra, så alla vi syskon är helsyskon, och de är skönt.
Ja de var väl allt jag kunde komma på!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0