Dag 5

Vad är kärlek?

Kärlek för mig; Jag tycker att man ska älska den personen man är med man ska kunna säga allt och veta att han / hon håller käften om det, man ska inte behöva höra senare från någon annan hur de var fast i en annan version.. Alltså man ska ha till lit, kunna vara med andra kompisar både utan och med man är med, jag tycker att man kan överraska varandra med massa olika saker, inte bara vardagen.. och är man inte kär så gör man slut! kunna presentera sin partner utan att skämmas, skita i vad alla andra säger älskar man någon så skiter man i vad andra säger..  och bara kunna ligga vakna en hel natt och prata om allt och ingenting. Att få ett sms "Jag älskar dig" mitt på dagen de tycker jag att de gör mycket, att känna pirr i magen i är en sån härlig känsla och bara kunna le fort man får ett sms, kunna prata med varandra och inte skrika med engång!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0