Dagen är snart slut,

Snart är de läggdax, men först kanske jag ska berätta hur min dag har varit?

På morgonen var jag på skitdåligt humör, okej jag har ett surt morgon hurmör och vill helst inte att någon pratar med mig och så, sen gick jag till skolan och då blev det bättre, vi gjorde det vanliga och så, hade planerings dag och då kom vi fram till vad vi skulle ha för pyssel eller hur vi skulle göra osv, kuligt med pyssel!


Men när jag kommer hem kan jag ju säga att de inte var glada miner, man ville inte vara där länge så sen vart de fullt ös med bråk, jag for till kalix och var ed rebecca och nu ska jag sova i lägenheten mamma hämtar mig efter 7 så jag tar mig till byn för att ha praktik,

imorgon är det fredag fan vad skönt! ska vara i läggan hela helgen tror jag, kanske ta och jobba lite projektarbete och så bara ta det lugnt och vila skallen och få vara alldeles själv inget bråk osv..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0