En riktigt god jul!

Jo jag kan ju berätta lite av går kvällen!
Först var jag och jobba sen för jag hem och skulle sova en stund meen de blev ju inte för att då for vi till elin andersson och var med henne en stund, och sen for vi till john och han skulle tilll morjärv för att lämna sin bil och  då passade jag på att träffa snuttan och kramas med henne, sen när vi for så åkte jag och elin för att köra bil, fett kul var de, när jag skulle köra så kände jag hur bilen började slänga och jag fick inte stopp på de så vi snurrade runt typ 2 varv och sen in i en plogkarm fett kul men skt läskgt haha sen for vi och åkte med simon? hette han så? aa skit samma, alla säger att man blir åkrädd men inte fan var jag ju de :) haha
Nää snart ska jag gå  duschen och sen fixa mig för att sen åka till mommo & moffa för att fira jul
GOD JUL alla




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0