Godmorgon!

Ja, så här på morgonen fick jag 2 dagars jobb med Härligt, lördag och söndag.. men då var de ju de hära med lördag skulle ju åka och köpa julklappar men får se fall vi kan göra de på fredag direkt efter praktiken! det skulle ju vara helt suveränt alltså!
Sista gången jag ska göra någonting för dig! snälla du behandlar mig som luft, och då de passar dig ja då pratar du, ojoj.. Ja jag trodde att de hade förändrats men icket! Vi går åt varsit håll nu, ja skit bra idé.. Man kan ju inte mer än skatta! HAHAH
Jag har kommit på världens bästa sak, en julklapp till mamma men de kan jag inte skriva hära vad det är för hon läser ju min blogg!
Åker KANSKE ner till herrljunga i januari men jag vet inte ännu får se hur mycket jag får i lön..

You are special, and will always befor me!

Only I have you by my side well then, so good!





Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0