Härlig kväll

Med mycket tjej snack om precis om allt, de hoppa från ena ämnet till de andra, sen fick vi se nå RIKTIGT elaka tjejer och desutom rätt fjortisar, ena stunden satt dom och trösta kompisen men sen när kompisen går nää då snackar dom skit om henne! och sen går och frågar folk om dom vill köpa dom för en 10 ;s alltså shiit hur fan är man funtad i skallen då? och sen så ropar dom på en tjej som dom vill prata med men hon kom inte dit och då kläcker dom ut sig "alltså hon är så satans ful" snälla kompisar säger jag ju bara!!

Här någon dag i veckan så ska vi dra en tjejkväll, med bastu, ansiktsmask och en jäkla massa snack lite mysigt!

Har köpt en näsplopp och tröck igenom igen, de gjorde ganska ont men de gick saknade att ha hålet så jag köpte mig en plopp ! sen for vi hem och nu ligger jag här har kollat filmen på min systers blogg på Hjärtat fan jag skulle kunna äta upp Thindra!



Kommentarer
Postat av: Zandra - mamma till thindra ♥

Varför sa du inget till dom!?

2010-12-03 @ 12:38:59
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0