Jag lovar de är spöken!

Igår när jag skulle lägga mig ja då kännde jag en sån jävla sysning i hela kroppen och att någon kolla på mig och allting och jag hade stängd dörr så de var ju inte hunden, sen så när jag låg i sängen så kände jag att de var någon som höll på min kind ganska läskigt men ändå inte för att vi vet vem de är som är hos oss, sen nu så ligger jag i mammas säng och hör klock slag alltså från ett armbands ur ligger och tickar men när jag vänder mig om nä då låter det inte, de kan jag ju såga är lite så äckligt!
Och i natt så har jag drömmt om en som jag känner som är död, och jag har sett henne så jävla många gånger eller de liknar hon som fan ruskigt äckligt men henne har jag drömt om och när jag vaknar känner jag mig sååå trygg!


Och jag svamlar inte för jag känner av sånt, för i lägenheten spökar det med i.. och hunden brukar stå och skälla i huset till där vi har klockan i storarummet, för vi har tagit in mammas farmors klocka


Sorry för dålig uppdatering, de ska bli bättre !

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag tror fan du har lämnat nåt spöke efter dig här i helgen för i morse när Michaela skulle gå upp och hämta kläder från sitt rum så hade hon kommit springande i full panik och sagt åt Ubbe att det satt en liten flicka med mörkt hår framför hennes dockhus. Hon brukar ju svammla om spöken ibland men brukar aldrig kunna berätta nåt konkret som hon gjorde nu. Det känns lite läskig!

2010-12-14 @ 08:04:11
Postat av: Bettan

Jag tror fan du har lämnat nåt spöke efter dig här i helgen för i morse när Michaela skulle gå upp och hämta kläder från sitt rum så hade hon kommit springande i full panik och sagt åt Ubbe att det satt en liten flicka med mörkt hår framför hennes dockhus. Hon brukar ju svammla om spöken ibland men brukar aldrig kunna berätta nåt konkret som hon gjorde nu. Det känns lite läskig!

2010-12-14 @ 08:06:13

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0