Min städning är bra!

Jag och min mamma har lite olika åsikter om den punkten om vi säger så, mamma säger att de inte är städat men det tycker jag, hon kom just upp och börja plocka och jag tyckte att hon kunde lägga av men de ville hon inte.. Ja men jag tycker iallafall att jag är en duktig städare, jag tar där de behövs, fan jag har ju städat hela nerevåningen, inte mitt fel att hunden fäller massa hår som man måste börja dammsuga upp var och varannan halvtimma typ! tur att man har mamma som håller koll på mig, glömde att ta mitt p-piller och då påminde hon mig, kanske för att hon såg dom!! HAHA,

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

tack tack återligen TACK :D go du e

2010-12-07 @ 20:19:34
URL: http://junigirl.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0