Morgon humör!

Ja, det första jag gjorde när jag vaknade, pratade med mamam sen ringde jag Mommo&moffa, och där mitt i allt när jag pratade med Mommo då börja jag gråta! shiit jag är inte alltid normal!


I natt drömde jag att hade varit hos någon och när jag skulle gå hem ja då var jag helt plötsligt ute i skogen i en brant backe och så var det fullt av ödlor på backen man kunde inte gå en meter utan att de dom, och utan att dom klättra på mig vaknade av att jag skrek! fan mår ju illa nu när jag tänker på de!


Ska snart ta mig in iduschen sen göra mig iordning för att vi ska på moffas 60-årskalas!

Ska lägga in bilder sen som jag har tagit igår!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0