Nu är klockan 23.17

Ja, idag har jag varit hemma hos Zandra med Bea, vi har jyrat på och haft kuligt! sen då när vi åker hem så hade dom skottat vid willys så man inte kunde köra där så vi fick åka runt typ. Ja men då när vi sitter i bilen lyssnar vi på radio, haha jag och bea fick skratta som fan då berätta en tant om när hon hjälpte en tjej med att parkera men i själva verket så skulle tjejen ut ur parkeringen och då sa hon det haha fan vad kul de var, och när jag nästan var inne så ropar bea "Zari DIKET" jag typ va?! fatta noll men gick dit för att kolla fick mig ett gott skratt igen
sen kom hennes mamma och hjälpte dom upp, mamma kunde ju ha gjort de fall hon inte låg och sov, haha
Jaja, i morgon är det en ny dag, och en nydag på jobbet de ska bli härligt och en dag närmare!



Så i morgon blir det nog att göra klart boken som vi håller på med, eller om de var på torsdag hihi jag har glömt men de lär ju då märkas!
Nu ska jag sova, dagen har väl varit bra, eller slutet iaf!
Puss&Kram

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0