PANIK!

Ja jag vaknade i panik 6.12 och trodde att jag hade försovit mig haha, men när jag kommer ner ser jag mamma hålla på att dona och jag vart irriterad för att hon inte ska hålla på att fixa och troxa mer om hon inte vill rammla och bryta andra armen med!

Jaja, men iaf är inte så nervös som jag trodde men de är jag väl säkert när jag kommer dit, men allt löser sig jag har ju gjort de 1000 ggr, åh snart ska man gå till praktiken, det blir en intressant dag faktist fan jag tror jag gå och lägger mig igen!  vid lunch ska jag och fika med Rebecca eller vid kl 10 typ cirka jag vet inte men de blir iaf kring där! måstre hämta min telefon som inte har blivit gjort ännu men de får jag ta tag i, sen hämta mina skor som jag har i mosters bil och andra saker, kanske måste till läggan idag och kolla när jag ska till ortopeden haha..


Jaja, nu har jag inte riktigt tid ska gå på toa klä mig lite mer och äta och borstatänderna!

Jag fick en julkalender av mamma just, med choklad!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0