Prommis med

Bea, vi var ute och gick en typ 20 min, haha men hon skulle se idol, de finns fan ingenting och kolla på så jag kollar med på idol för att JAY är så jäkla bra, och han ser ju inte dum ut heller ;)  I morgon blir det 60-års kalas hos mommo & moffa för att fira moffa, trevlans kommer det att bli.

alltså seriöst när Jay sjunger jag får rysningar han är så sikt bra, han borde vinna, och de tror jag att han kommer göra med! IDOL kanske inte så så jäkla dummt ändå, de finns ju någon och kolla på och ett plus i kanten är ju att han kan sjunga och spela gitarr, haha nää nu ska jag drömma mig in i tv;n

och Bagge han ser ju inte heller dum ut om man säger så. haha

Nu ska jag bjuda på två bilder med


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0