Smaklökar!

Min syster Zandra undrar hur mina smaklökar är för jag fick en massa att smaka som de inte borde göra och vet ni? nu börjar jag med undra för jag köpte en energidryck som smakar en blandning av egna plockade morrötter och paprika! haha
Idag har jag varit på gallerian och där var jag med rebecca satt och prata osv, och sen kom bea, på något sätt kom vi in på att att gå med i norrlandskontakten, match.com och en massa andra såna dära sidor! tror fann att jag ska göra en, egentligen varför inte? ;D kul grej kanske hittar sin drömkille och så och sen när vi går ut skolan då ska vi flytta, men inte så långt bort enligt henne men de blir säkert bra!  men men, fan ska jag skaffa mig en sån där sida? tänk fall man skulle träffa någon och så kommer den och dödar mig, nää usch jag ska nog inte alls gå med i sånt där! då kommer jag ju inte våga sova..
Hemma hos mommo och moffa så fixade jag linn´s hår lockade det jätte snyggt vart de hoppas de sitter i till i morgon! :)
nää nu ska jag mysa ner mig i sängen med mig själv!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0