Ta prover

Idag ska jag ta en massa jäkla proer, vågar man de, och spec i kalix! fan dom kan ju ingenting.. så jag lär väll ha alla jävla eversjukdommar och allt sånt och dom kommer säga att jag är jättefrisk!
I går fick vi ta bort världens bästa vovve, grinat som bara de,  han var fan min bästa vän, han visste precis när man var ledsen och då kom han och knosade upp sig i knäät och bara låg  där och kolla med sin blick som var undrande.. han kunde vara hur jobbig som hellst men nu vet vi ju varför han inte lyssnade så bra eller kliade sig  i örona, joo han var sjuk och hade en förändring i örat så han blödde sjukt mycket! sen var han döv på ena örat med! fan vad jobbigt! man blir så jävla böling när de är ett djur som man fått ta bort! shiit han var speciell och tur att jag har bilder på min äsklings hund!
Nää nu ska jag börja fara mot sjukan!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0