Trött

Joo jag är jäkligt övertrött så skrattar åt det mesta! vi har suttit på Galleian, Jag, Bea & Rebecca mycket trevligt. ärligt talat jag har så jävla mycket roligare nu än vad jag hade för ett årsen, allt börjar komma igång, jag lär känna nya personer och TREVLIGA är dom fast man haft en annan åsikt för 1 årsen men allt lönar sig fall man inte börjar med att lyssna på alla andra, och skaffar sig en egen uppfatting.. De är någonting jag har lärt mig..

i natt har jag haft en så jukt äcklig dröm, jag drömmde att mamma dog så jag vaknade i panik och grina sen när jag prata med hon så känndes allt så mycket bättre bara få höra att hon lever de gjorde så jag kunde andas igen, vet inte vad jag skulle ta mig till fall jag inte skulle ha min mamma, hon ställer alltid upp och hon tar för mycket skit i bland och är aldeles för snäll, jag förstår nu vad som var fel, som jag inte visste när jag var 13, då man trodde att de var tufft att smygröka, festa och bråka!  inte ens ha någon till lit, nu litar min mamma på mig iaf.. Jag älskar henne över allt annat.. nu blev de ett sånt inlägg med!


Igår var jag med med ett trevligt sällskap, vi var lite överallt och sen jyrade på som vanligt!
allt känns som vanligt för en stund när man är med dom 2 nog har man alltid kul, får man inte skratta åt dom så får man skratta åt mina sjuka frågor fast dom är inte så¨dumma men dom kommer ut på fel sätt

Snart blir det att fara tillbaka och vara med Rebecca och Bea de är ju kvälls öppet på gallerian så vi ska väl sitta och dumma oss och jyra!


baby im gonna leave you- fett skön låt får minnen sen när jag var liten!



Min vovve är de
bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Zandra - mamma till thindra ♥

:)

2010-12-02 @ 19:40:17
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0