Ung&Bortskämd!

Ja jag har legat och kollat på alla avsnitten idag, snacka om ppinsamma människor, inte ens kunna diska,laga mat, slå på en diskmaskin, tvättmaskin eller en damsugare typ! de är ju het sanslöst! och mamma säger att vi är bortskämda, ja alltså vi kan ju ändå allt de dära, men nog är vi ju slöa men inte fan är jag så bortskämd!!! tänk att bli dim förklarad av alla, de måste ju vara pinsamt.. och jävligt jobbbigt!


Ja idag har jag inte gjort mycket annat än de, jo jag har just lagat mat åt mig,peder och mattias det blev ris & fläskfilé i sås fett gott var de, sen har jag hängt upp kläder från tvätten och vikti ihop och slagit på en till maskin, fattar inte vart mina kläder är! hittar dom ingenstans linn la dom i en påse men hittar de inte så.. men tur att jag har lite kläder iaf..


Nu ligger jag isängen funderar på att gå i duchen och sen klä mig, har ännu sovkläderna på mig haha.

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: anneli

Hela det programmet är helt sjukt :S

Satt och bara skrattade när jag såg det, så pinsamt så det är sjukt xD

Jag saknar dig <3

2010-12-05 @ 18:52:08
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0