Helgen

Ja vad ska man säga om den? hmm typ hela veckan gick åt helvete klanta till det med allt.. slog mig och ingenting alls gick rätt.. och helgen har väll inte heller varit den bäst på ett bra tag!

torsdag vill jag inte ens prata om typ så fråga inte ni vet att det är slut men fråga inte varför om inte jag vill prata om det orkar inte bryta i hop..
fredag .. ja, sebastian sov hos mig.. vi prata och löste väl det mesta,
lördag.. jobbar.. vad ska man säga tung vecka och det blev väll inte det bästa resultatet på jobbet då heller.. sen var jag med eveooe, thomas,syrran,jenny och robert.. somna på deras soffa av nåon film sen hem och sova lördagen var väl bra dom timmarna jag var med någon..
söndag.. sebbe kom till mig och sen for vi till han.. prata ännu mera..
idag.. ja jag är hära hos han och han är hos olle och spelar tvspel haha.. idag har väl dagen bestått av prat,skratt och lösningar.. och tvätta ;D så idag känns väll allt mer som att det börja lösa sig och så .. men det är ännu sjukt jobbigt! ;D


nää om man ska börja tagga in för outsides.. och hur då sitta vid FB i ca 30 min ;)

:/

Kommentarer
Postat av: Zandra :)

"men det är ännu sjukt jobbigt! ;D" varför gör du en ";D" då? ;)

2010-02-08 @ 20:17:57
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0