21/1

Nu sitter jag hos eveooe dom ska äta, och jag ska sitta hära.. har just fixat klart lägenheten eller ja för en stund sen, den var inte klar när jag kom hem men de gör ingenting men när vi skulle lasta in skaerna i släpet så låste sig Ristos rygg så jag och mamma fick lyfta upp alla saker själv sebastian kom och hjälpte vi skulle ta en jätte tung byrå och då höll jag typ på och tappa den i trappen och börja skratta som fan så det vart ju ganska tungt för han.. men sen när vi äntligen kom upp så höll jag på att flås i hjäl mig ;/ dålig kondition kanske? ohja! ;D
han ska väl komma till mig sen vet inte riktigt men vi får ju se vad som händer och sker! men men..
ja undra om jag ska gå in på fb och snoka nu och kanske får mig ett gottskratt? haha

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0