28 Januari

ja då har jag gjort en bettskena ska hämta den på måndag, fan vad skönt då kanske jag slappnar av mera och inte har så jävla ont i tänderna hela tiden för att jag ligger och trycker på dom när jag sover!

har varit hemma idag, och sen for jag hit till baby och städa och diskade, så nu sitter jag här och äter vindruvor funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sen sätta lite hårinpackning och se tv eller sitta här.. hmm men ngt som är jobbigt är att man bara kan duscha typ 10-15 min sen tar varmvattnet slut :(  så de får fan bli två duschar ;)

Fryser som tusan måste hoppa iduschen nunununu.. håller på att bli sjuk kan baby komma hem och pussa på mig och kramas så jag blir varm?:)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0