Fuck!

Fan är så jävla arg just nu! fattar fan ingenting, varför lotsas som att allt är så jävla bra men sen är det fan inte.. fattar inte vad alla håller på! varför inte bara stå för de man säger och de man gör? varför ljuga hela jävla hela tiden???? varför ljuga när man själv inte tycker om lögner, och varför inte stå för det man säger??? fatta de är de du har sagt och de vet jag, du satt och sa det till mig i ögonen!!!!!!!!!!!! KAN ALLA BARA SLUTA LJUGA ÅT MIG, ELLER BARA STÅ FÖR DET MAN SÄGER?! ÄR DET SÅ JÄVLA JOBBIGT ELLER????? är så jävla ledsen också och varför göra det värre med alla dessa jävla lögner??????


Kommentarer
Postat av: Zandra

vad nu? ;s

2010-01-24 @ 22:09:43
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: kusin fanny

jag tycker det är sjukt dålig stil och låsas vara kompis med dig och prata skit medans.. fyfan vad jag hatar sånt! man gör inte sånt. och du är inte värd och ta sånt skit, du vet att du kan berätta allt för mig älskling och det stannar. och det är bara ringa om du behöver prata. jag kommer alltid lyssna och finnas natt som dag och var du än är. jag älskar dig sjukt mycket och det menar jag från hjärtat. synd att vi inte träffas oftare. <3

2010-01-26 @ 20:38:21
URL: http://www.storasysterfanny.bloggagratis.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0