Håll käften

Men fyfan din lilla jävla slyna kan du fan inte ta och hålla igen käften en minut? ojj du ska förstöra mitt liv snälla ge upp.. fan du behöver inte försöka förstöra för mig bara för att jag har sagt att ni har RÖKT PÅ, på goldengate... fyfan... jannice ge upp du är bara patetisk som du håller på!!! tror du inte att jag får höra det du säger? du bor lixom i norge ringer du till dina "snälla" kompisar och ber dom sprida rykten om mig??? ojj lite patetiskt va? är du 3 år eller jaa du har väl knarkat bort hjärn cellerna, så man har fan inte ngt att förvänta sig om dig! du skrev till mig att "säg till om du inte vill vara kompis" någonting i den stilen!! hur moget är det att sprida ryckten om sina kompisar sitta och hitta på vad fan vi säger för att du själv tycker ngt så vet kan du inte vara så jävla rakryggad och komma och säga ngt till mig??  du måste ringa dina kompisar.. hahahah fyfan vad patetisk du är!!!!!!!!!!!!!! du kan ju ta och ringa mig fall du har ngt att säga och inte ringa dina kompisar.. men du 19 år fyller 20 och vågar fan inte ta ngt... det kallar jag inte för rakryggad som du påstår du dig att vara !

Kommentarer
Postat av: Anneli

Herregud, det är så patetiskt när folk håller på sådär!

Men helt rätt stå på dig, finns alltid till hands <3

2010-01-20 @ 02:14:12

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0