hur fan lyckas man?

sebbe kom och hämta mig i lägenheten för några tag sen och då for vi hit och jag har suttit och gjort lite uppgifter, sen när jag slutar med det så kollar jag på han nya rakapparat! hmm nää men vad händer inte när jag la den på bordet och sen vet jag inte vad jag gjorde joo den flög på golvet och gick sönder!!! asså de händer fan bara mig! nu har jag jätte dåligt samvete!! Förlåt!



När vi kom från skolan så var jag med Eveooe och Thomas skulle spela lite super mario men det gick åt helvete så Thomas fick ta över och jag kollade när eveooe höll på med min blogg, visst är den snygg:) ?

Jaja, men nu när jag har en fin blogg så kanske jag får mer lust att blogga!

nu ska jag gå och ha ännu mera dåligt samvete!


Kommentarer
Postat av: Eveooe

haha, Fan va klantig du är! hoppas han blev jätte arg på dig ;)

2010-01-13 @ 07:43:02
URL: http://eveooe.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0