Söndag!

Nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag kanske med mamma till happis och sen vara med eveooe och sen efter det ska jag och älsklingen till mamma och äta.. så ser väl min dag ut.. ja juste måste ju ta och skura upp colan jag "spillde" ut igår hahahahah.. fan vad jobbigt!!! joo måste till kina idag med jag bjöd Sebastian på kina mat i fredags och då tog dom en hundring mera:s knäppt så måste dit..

Pratade med min kära kusin för några tag sen hon skulle kolla när ridhuset var ledigt så skulle vi fara och rida skojj.. fast det är lite konstigt med mig är att jag soom aldrig har gillat hästar fören typ nyss:s , jag är mysko! haha, men det ska bli jätte kul ! ;D

nää nu klirar min hårinpackning tror inte jag tål den för det kliar på hela mig men skit samma måste ha den för den är skit bra, men ska köpa en annan som jag vet att jag tål!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0