Sur och Glad

Fan vilken snöstorm det är idag, kul har sovit hos bubben, och när jag ska gå till skolan så har jag låga sockar kul NEJ! så fick hur mycket snö som helst i skorna och när jag ska gå hem eller  till bussen ja då håller jag på att ramla i snön och fick 2 liter i båda skorna, och snön var mot mig med inte så jätte kul om ni frågar mig!
i morgon så ska jag till tandläkaren, måste ha bettskena för att jag trycker på tänderna när jag sover!
så Sebastian kommer skratta åt mig ;( haha,
ska sova hos han i natt åhh jag är typ ny kär igen fan vad jag älskar den känslan du är bäst gubben <3
den hära bilden bjuder jag på mig själv!:)



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0