En kul natt för

Rebecca, ja hon har kollt när jag har legat och sovit, har sovit hära och på innern så då har jag pratat i sömnen och skallat väggen och lite annat... hahah men gud jag tror jag dör.. hur fan har jag inte vaknat? har sovit som en jävla stock!

Mamma ringde mig klockan 9 och sa att de var bra väder om vi skulle med och bada och det,.. och det skulle vi men då fatta jag inte vad hon svamla om så jag har somnat om tills nu, jag sa åt rebecca att hon skulle väcka mig på 40 min men de har hon då inte gjort :) men de gör ju intre så mycket!

Nää nu ska jag försöka sova eller ska jag skita i de och snoka runt ist? ;) de låter bättre ! pussss




Grattia ira! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0