1h

Ja då var de en timmas prommenad, skönt, Zigge är helt död nu, han ligger bara han har ju fått springa lös på isen, skönt för ingen var där så man behövde inte ta in han brevid sig då så han hade hela isen för sig själv och jag lovar han utnyttjade de kan jag ju säga ;)

Kom och tänka på  en sak med, hahah åh fick mig ett jävla gått skratt för mig själv, skämdes ju när jag gick och skratta för mig själv!!;) Patetiskt är vad det är, när jag bråkade med en för länge sen så kläcker hon ut sig de hemskaste som bara att gå och säga "du har ett babyface" och jag lkovar jag bröt i hop av skratt, alltså babyface?! var det de bästa hon kom på ?! ;D  som sagt de var länge sen, fast vi gick i 8 kanske ;D




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0