En natt till

ja i natt sover jag med i nyborg, har varit hundvakt när mamma har jobbat , skönt har bara varit jag och Ziggegubben. Sebastian kom hit i går kväll och då fick jag mysas rejält mysigt som tusan, han for på jobbet och jag kunde som vanligt inte somna om när han går det är lite smått jobbigt,  men men i natt får jag sova själv.. :( och i helgen far han och tävlar, så då blire inte heller nå mys..
åhh det har typ tagit mig 20 min att skriva de här inlägget för jag har min brors mini dator och jag HATAR DEN det finns fan ingenting som är så jobbigt som den här datorn,fy allt blir bara fel när jag skriver och allt blir jobbigt.. men är ju sugen på att skriva nu så jag får väl ta mig tid och vänja mig...' och jag HATAR när det inte finns en mus till den heller så jjag har sprungit runt och letat som nå cp efter våran trådlösa men den var borta..
'
ja idag har jag bara suttit hela dagen och spelat WII HUGO spelet, åh det är svin kul sen i mellanåt fick jag gå ut och gå med gubben, så han fick pissa, tog några snabb svängar och sen gick jag på isen i 1h, och sen runt byn typ, så han har varit helt död idag, han har legat på hans soffa eller vid mina ben när jag spela och så fick jag klappa han och då var han skit söt, han var typ svin trött så när jag klia han på magen så satt han och höll på att ramla för att han somna.. skit söt!!!



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0