Hos mamma

Jaja, det blev en natt till hos mamma men det är ju nästan så man flyttar hem igen, men ganska skönt att bara komma hem och slappna av och inte göra någonting.. riktigt skönt.'
just nu ligger jag i min lillasysters säng och ska sova, Zandra och Robert har tagit min för att den är störst, ja men linn är iaf inte hemma, så då blev det den, fett skön, ja de är ju min gamla så ;) I morgon flyttar zandra och robert och då kommer dom och hämtar resten av deras grejer fan vad skönt och jag får min säng och dom får deras.. ja och så får jag ju min soffa åhh jag bara längtar för den är skit snygg,
i morgon blire att jobba, 11-15 kom och fika på myggan.. åh i natt far sebastian ;/ och inte fick jag sova med han i natt heller, men de är väl ngt jag får leva med hehe . hoppas det går bra för han:)
Väntar på att han ska ringa så jag kan få prata lite med han, jag var ganska irriterad nyss för att inte ljudet funka på dvd ;( åhh bblev less



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0