Hos Sebastian!

Ja, han for idag vid 7 på morgonen till överkalix för att tävla, Lycka till!! & i morgon äre i Råneå så jag och mamma ska dit och kolla det ska bli kul för har aldrig sett han köra:( men idag när han gick så slog jag på The new moon, fast bara andra delaen för jag ville bara se slutet för de hade jag missat, aa men iaf, jag brukar inte kunna somna om när han har gått men om jag lyckas med det så drömmer jag bara Mardrömmar ;S  och vadgjorde jag inte nu då? somande om och fick en mardröm ;( fett jobbigt.. I natt har vi då pratat och kommit överräns om saker och det kommer vara bäst för båda! det är inte lätt men jag klarar det hoppas jag.. men men så är livet i bland! ska fan aldrig mera bli KÄR!!!!





Kommentarer
Postat av: anneli

Jag är så ledsen för din skull.

Finns dagligen för dig gumman <3

2010-03-20 @ 22:04:38

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0