Magsjuka?

tror fan att jag har det, har inte varit på skolan idag, för har spytt i natt inte så jävla mysigt, och så har jag spytt när jag har varit hemma :( men inte så mycket mera, i morgon ska jag till "tandis" fan glömmde ju avboka de, jobbigt... men men ja så kan de vara hoppas  jag kan ringa i morgon, nää för jag ska på morgonen ;/ skit sak samma, mår då inte bra iaf..


Ja, vad ska jag skriva? eelin kom till mig idag satt och prata osv.. hmm, fan just när jag hann somna så väckte någon mig när de plinga på dörren så kommer det en kalixbo gubbe och ska kolla min nyckel. :s åhh så jag kunde ju inte somna om efter det.. så nu sitter jag hos Sebastian och fyller min ipod, om jag lyckas fatta hur man gör nu :p hah jag är ju skit sämst!


Åhh jag är så jävla less alla idioter!!!!

Du fattar inte vad du har gätt dig in i!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0