Några dagar

Ja precis jag har inte skrivit så mycket, och det blir ju inte de när man inte har dator i lägenheten, eller de har jag men ingen laddare till den för att min kära storasyster har lyckats göra sönder den :(

Har varit med Eelin dom hära dagarna, vi har städat ut hennes lägenhet, fan vad jobbigt det har varit men jag har inte behövat göra så mycket igentligen men ändå vaar ju svin trött..

i går var vi i backen men skolan, det gick åt helvete med att åka, tog med mig min bräda men det var inte alls kul, så jag ringde mamma så hon skulle komma med Zigge men hon var sjuk så det gick inte. så då for vi hem och fixade klart i Eelins lägga, så på fredag ska man hjälpa att flytta ut henne. 



Åh jag är skit hungrig,. jag vill ha  MAT NU!!!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0