Tvätta..

Ja, sitter ju hos mamma nu, men när jag kommer hem när mamma kommer hem så får hon köra hem mig, aa och då ska jag tvätta fan vad jobbigt men måste ju, sen tror jag att jag ska ta och stor städa medans jag är själv och så.. har bakat mockarutor fan vad gott;) så nu ska jag ta med mig hem så Sebastian får några, hmm ska man kanske hoppa i duschen? eller nja vet fan inte känns ju rätt jobbigt men jag är ju en lök så jag måste..


Har ringt och hört efter sommarjobb, det låter ganska ljust men jag vet inte än, så, men jag skulle höra av mig före påsk och sen så skulle några andra ringa fall jag ska komma.. :) Skönt fall jag får, ska snart ringa till en till skulle ringa tillbaka kl 1:) men men vi får ju se hur det blir.. ;)


Sebastian har sovit med mig i dag, GUD så mysigt det var, somnade på hans bröst först sen låg han och strök på min rygg, så jäkla mysigt, han är BÄST, 






"Orden har du fått men sorgen den är min
Vi alla kommer somna in
Jag får stanna kvar, förlora det jag har
Men saknaden är min den har du kvar"



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0