5Maj!

I går fyllde Älsklingen år, köpte en raktrimmer åt han som han ville ha. och sen var det mys hela dagen..

jaa, såg just en sak och håller på att spricka, fyfan vad patetisk!!!! så jävla skrattretande så de liknar ingenting!

Och ja du Safet! om du trodde att det dära skulle kunna förstöra mellan oss så lyckades du inte, du är ju så jävla pantad, vad fan har du mellan örona alltså?! ingenting kan jag då gissa! du är ju så jävla patetisk! Orka ens ösla någon energi på någonting du aldrig kommer att lyckas med! Fördet första så skulle jag ALDRIG NÅGONSIN VARA OTROGEN, Och för det andra: hur många gånger har jag varit ner till Herrljunga medans jag och Sebastian varit tillsammans? eller på dom senaste 3åren? Ja alltså det är ju inte en ända gång! :)!

Nää kanske ska börja klä mig och sånt börjar på en timma, eller va fan kan ju gå och vila en liten stund ju ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0