9 maj

idag har det varit en lite jobbig dag på morgonen men allt löser sig med lite kärlek! Sebastian är det finaste som finns!  vi har kollat tv, spelat tv-spel och mysit, sen for vi till karlsborg och jag fick övningsköra fett bra jag är alltså! fatta när jag får körkort jag kommer vara och köra hela tiden, och jag fick köra jätte fort med! eller ja det känndes som att det gick skit fort men vi vet inte riktigt hur for men sebastian trodde typ 100.. men det tror inte jag! ;P

Tagga till helgen! fyller 18 på fredag! fett nice, fest fredag, fest lördag, kyrkan söndag! hehe... yeeass...

kan ida och ewwe komma snart? vi ska och sola sen ska jag bli ännu blondare! eller bli blond inte gul! ;D;d

Nu ska jag se klart på lyxfällan! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0