det finns alltid en god stund

precis ibland hittar man den och i bland inte.. idag känns det som att jag inte har haft en bra stund efter kl 12.00. fan vad less jag är på alla jävla idioter som inte bara kan ge fan i att bry sig om hur fan jag ser ut ! klart som fan att jag tar åt mig.. men jag vet att jag inte ska men det är inte så lätt när jag själv har märkt att jag har gått upp i vikt men va fan ska alla bry sig om det? ingen jävle har väl med mig att göra? eller har ni så förbannt tråkiga liv och bara för att jag inte tränar varje jåävla dag.. jag tränar när jag känner för det och just nu är det så att jag inte har lust.. kan ni ta och acceptera det? tack


Bråk,bråk,bråk kan man säga mer än att det ta jävligt på krafterna, att gråta tar med på krafterna speciellt om ingen lyssnar på en och allt är bara så jävla fel.. Ida ringde och jag bara grina och grina men hon fick mig på bättre humör men när vi la på var det åter igen ett jävla grinande ! haha.. ojj jag verkar ju inte annat än gråtit i dag, kanske behövde det?! jaa varför inte? nångång måste det ju ut.. sen efter man gråtit är det ju så skönt för jag blir då trött som tusan så då får man ta och sova en stund ;)


nää nu ska jag ta min feta röv och gå med min söta Ziggeman! :)

Jag har ingen bra dag idag!
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Zandra - Bf 2 Juli <3

Uppdatera kanske?

2010-06-21 @ 12:29:09
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0