Är hos mamma,

Ja, jag är hära och tränar teori eftersom att jag har en mini pc och den kan man inte sätta in skivor i så jag måste ju göra den hära.. men ganska skönt är det, men jag har somnat i dag med, har typ feber men måste ändå till skolan i morgon för har pissnationella.. och jag kommer klara de... myt, men jga får ju hoppas på det bästa..
och sen måste jag ju se lite saker;)


Fan vad skönt det är att duscha.. att bara vrida värmen mer och mer de är så skönt och speciellt fall man har feber! nu ska jag kanske ta och bjuda på en ny bild jag har på mig..


HAHA alla ser typ lika dana ut!

haha som när jag gick i 5? så hade jag typ 50 och då skojjar jag inte, lika dana bilder på mig jag hade bara gjort ngt litet men alla såg precis lika dana ut haha, och de var på lunar jag hade dom men Zandra & jenna kommenterade de ganksa bra så jag tog bort några!



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0