Dagen började inte bra alls!

Nej min dag började inte som andra dagar! Blev riktigt irriterad när jag inte hittade mina uggs, och mamma säger att hon inte har kastat dom så då har jag väl lyckats slarva bort dom! hur i helvete slarvar man bort ett par skor!? Sen då när jag skulle gå till bussen så rammlade jag 4ggr!!! haha först så ramkade jag 3 ggr eftervarandra och en precis så alla i hela bussen skulle ha sett fall dom kollade åt de hållet!! då vart de så pinsamt, och jag hatar att rammla där folk ser.. och sen så har jag sov morgon till 10.10, fan då får jag väl sitta hära annars går jag och lägger mig på en bänk, eller kanske i vilorummet men de är så äckligt ofta dom byter lakan typ?

Fot till mamma igår, skönt var det att komma hem, jag längtar så jag håller på att spricka till praktiken, för då får jag vara hemma hos mamma i 1månad fatta skönt!

I kväll kommer jag inte blogga, för ska sov hos Eelin, och de ska bli skojjigt för vi ska spela biljard och pyssla


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0