Dagen efter,

Vi hade jäkligt skoj i går faktist vi var på hotellet, först skulle vi till ompari men de vart kalix haha.. men skoj vart de.. kanske allt för mycket av de goda från min sida ville bara skära bort huvudet idag på morgonen...

Imorgon startar praktiken shiit vad jag har längtat, de ska bli skoj att träffa alla igen, är på samma plats som jag var förra året i nyborg i klass 2 samma klass som förra året, ska bli kul och se hur mycket dom har ändrats och så.
Nu funderar jag på fall jag sak se "i rymden finns inga känslor!" såg 28 min idag på morgonen sen tog den slut så jag fick ladda ner den fast full version! men åh skoj att den var helt ful då med.. nää du blir jag leds! får väl se ngt annat som jag har..
-----
We don't mess around.
You've got no freedom to come down.
We don't take angels from the sky.
Oh no, we don't mess around.
You're meant to be among the clouds cause your an angel.
But that's a lie.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0