Det är nära nu!

Tänkte dra ett blogginlägg innan jag går på prakiken, idag ska vi ha morgon promenix så då är det bara att dra på sig de varmaste jag har osv..


Jaa, de är mycket nära nu, till både de ena med de tredje, närmast är teori och sen uppkörning, men sen är det julafton, de pirrar lite i magen  typ haha.


Ja, vad ska jag göra i dag? först ska jag gå till praktiken, sen när jag kommer hem så måste vi in till kalix för att hämta min mobil som kom igår, och thindras dop pressent som har väl tagit sisodär 2 månader att få tillbaka, sen måste jag träna teori! och sen ska jag väl jyra på hära kanske ska städa mitt rum mamma var inte så glad när hon såg hur de såg ut..






So don't break my heart,
I ain't never done nothing to deserve this
I'm torn apart
You've had your fun, do you suppose I earned it?
Do you not see how I'm begging on my knees?
Don't speak, don't breathe,
You bring out the devil in me

Kommentarer
Postat av: anneli

Jag ska hålla tummarna för dig :)

Jag har ny blogg nu, saknar dig <3

2010-11-30 @ 08:20:26
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0