En jobbig natt..

I går kväll var jag med Dennis, skojigt vi hade snöbolls krig, fast jag är sjuk, och har blivit så jävla mycket mer sjuk nu, har knappt kunna somna för att jag hostar och har jag lyckats somna så har jag hostat så att jag vaknar, så krig halv 4 så satt jag uppe och dumma mig på FB Chatten men då tillsist när jag kunde somna om så drömde jag


en mardröm  och att de var en gubbe som som blev kåt när han ryckte ut tänder på folk så han sövde sin dotter som var 7 år för att dra ut samma tand hela tiden, för han lyckades sätta fast den på nå kneepigt sätt, och sen var jag i byn och då var han där med, och skulle göra de på mig men då sprang Zandra och jag in på eljuspåret och så hitta vi han med en annan tjej som var helt blodig han hade dödat och och slitit ut alla tänder, sen börja han jaga oss igen och då vaknade fyfan så äcklig dröm alltså!! så jag skrev till mamma och fråga fall hon var vaken, men hnag fick inget svar så jag antog att hon inte var det, så jag gick och la mig igen med alla lampor tända.. och vaknade halv 10 eller ngt sånt.


Idag ska jag tvätta, men de är inte först fören kl 4 :)
juste tusan jag måste ju sätta fram nå middag för nu är jag leds på att bara äta mackor när jag har frysen full i mat ;) gud så gott det skulle vara med Vofflor, fick ju låna mommos, om man kanske ska göra det till senare, men jag måste göra nå riktig mättande mat med, eller ja.


Ja, jag kanske ska fixa bloggen med ?=)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0