En konstig dag!

Ja jag sov hos mamma i natt och hon hade jobbat natt så hon kunde inte köra mig till skolan när jag började halv 10 så jag for med bussen 07.20 så har jag suttit på skolan till halv 10 fast jag gick på lektion kl 9 så jobba jag till tio för orkade inte sitta själv, sen så hade jag hål till 2, men tror ni att jag hade den lektionen? för att hon då skulle till sjukhuset, och jag hade prov så jag ides ju inte åka hem och skolka, lite leds jag vart.. hon säger aldrig till om det är något sånt, så då har jag haft en lektion och varit på skolan en heldag jag lovar att de fan inte var skoj! satt själv från 8 till 10...

i natt har jag drömt om att sebbe hade träffat en ny tjej, och var skit elak mot mig, allt för att göra mig svartsjuk, sen träffa jag dom på ica näsbyn så då vaknade jag och sen när jag somnade om så drömde jag om eelins stortå, för det ser ut som att hon har franskmanikyr fast hon inte har de bara att hon har skitit i att måla om den haha men vem fan drömmer om någons tå???

På bussen idag har mina tankar farit fram och tillbaka i allt, svin leds från ena tanken till den andra.. och jag fattar ingenting egentligen fattar inte ens varför jag tänker på vissa saker men.. och att vissa är så barnsliga, att man borde växa upp, är man 17-18år så borde man ha lite mera vett i skallen! man måste ju kunna tänka lite längre än vad näsan räcker om jag ska vara ärlig men vissa gör ju inte det:s
¨

Jag ska klippa Page, eller bob-frilla, den var riktigt fin så jag tror nog att jag tar bob ist, testa på ngt nytt, för jag har så nött hår aldrig mera blondera isåfall ska jag slinga och inte bara blondera hela tiden, men nu är jag iaf brun-hårig och är mycket nöjd med de, är lite slingor i men det var inte meningen men de vart snyggt;D

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Tycker okcså att du ska göra bob-frillan

2010-11-15 @ 16:53:39
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0